خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/16 - 15:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسحاقی در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگی خراسان جنوبی تکمیل شوند

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگی سبب شده مردم از این حوزه متضرر شوند بنابراین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند برای بهره‌مندی از دستاوردهای حوزه فرهنگی مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سلمان اسحاقی در نشست هم افزایی دستگاههای فرهنگی استان با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه پیوست‌های فرهنگی مورد توجه استاندار خراسان جنوبی قرار دارد، افزود: پروژه‌های نیمه تمام در استان جایگاهی بالایی دارد اما عدم بهره‌برداری آن در زمان معین، مردم را از حقشان دریغ کرده است.



 وی، بیان کرد: فرهنگ برای استان ما بسیار مهم است اما آنچه برای مردم مهم‌تر است صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.



 اسحاقی، ادامه داد: این استان بعد از انقلاب در مقابل شبیخون‌های فرهنگی ایستاد، به عنوان مثال در فتنه‌های اخیر استان ما سربلند بیرون آمد و هیچگاه دستخوش فتنه‌ها نشد.



 نماینده مردم قائنات در مجلس، تصریح کرد: شاید در بعضی استان‌ها پروژه‌های نیمه تمام باعث ضرر رساندن به مردم نشود اما در استان فرهنگی خراسان جنوبی این اثر را بر جای می‌گذارد.



وی عنوان کرد: یکی از مواردی که در دولت قبل بستر آن فراهم نشده است معرفی مفاخر، شهدا، ایثارگران و نخبگان است که تقاضا داریم مورد توجه بیشتر قرارگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371156
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار